Logotipas yra įmonę, veiklą, produktą ar paslaugą grafinis simbolis sukurtas iš atvaizdo ir teksto. Logotipas naudojamas visur kur jūsų įmonė, produktas ar paslauga reprezentuojama: internetinis puslapis, vizitinės kortelės, rinkodaros medžiaga, prezentacijos ir t.t..

Logotipo funkcija yra suteikti unikalumą ir išsiskirti iš konkurencijos. Logotipas atskleidžia tam tikras vertybes ir šitaip komunikuoja su tiksline auditorija. Logotipas sukuria vizualinį poveikį kuris patraukia dėmesį. Tai lengviausia suprasti bandant įsivaizduoti kaip atrodytu parduotuvių vitrinos jeigu visos prekės būtų vienodose pakuotėse. Būtent išskirtinumas suteikia prekei savotiško žavesio ir priverčia vartotoją pasirinkti vieną ar kitą produktą.

Spalva. Logotipo spalvos yra ne tik logotipo estetinė dalis, bet ir tiesioginis komunikatorius siunčiantis žinutę tiksliniai auditorijai. Spalvos pasakys ar veikla yra rimta, žaisminga, inovatyvi ar senamadiška. Spalvų paletie parinkti gali būti naudojama viena spalva arba keletas skirtingų. Geriausia kai logotipą sudaro dvi ar trys spalvos. Išsirinkti spalvas yra svarbi uždatis, nes jos įsigers į visą įmonės firminį stilių.

Tipografija. Logotipas turi turėti tam tikrą stilizuota tekstą – šriftą. Kartais šriftai atrodo gerai vieni patys, tačiau dažniausiai jie būna atskirai stilizuojami. Pasiaitko atvėju kada logotipas sukuriamas iš vienos stilizuotos raidės, monogramos ar pilno įmonės pavadinimo. Kartais įmonės pavadinimas sužaidžia gana didelį vaidmenį apibūdinant įmonęs veiklą. Tokia įmonei nereikia perdaug stengis kuriant idealų logotipą

Atvaizas. Logotipas gali turėti savo atvaizdą reprezentuojantį įmonės veiklą ar charakterį. Tai galėtų būti ikona ar simbolis. Atvaizdas neturėtų būti labai sudėtingas.

Šukis. Pasitaiko logotipų kurie savo sudėtyje turi firminį šukį, įsimintiną frazę. Logotipas neturėtu būti paremtas ant šūkio. Tai tiesiog gražus elementas kuris kai kuriais atvėjais puikiai dera bendrame logotipo kontekste. Svarbiausia, kad logotipas išlaikytų švarą ir harmoniją.

Kas padaro logotipą iššaukiančiu labai priklauso nuo to kokia yra įmonės tikslinės auditorijos, pagrindinės žinutės ir logotipo dizaino. Logotipo efektyvumas yra subjektyvus ir gali skirtis priklausomai ir nuo industrijos kurioje jis naudojamas. Nepaisant to yra keletas gairių kuriomis reiketų pasikliauti.

  1. Geriausias logotipas nėra pats margiausias, bet tas kuris labiausiai rezonuoja su tiksline auditorija. Logotipas reprezentuoja ne tik įmonę, bet ir tuos su kuriais įmonė dirba. Vargu ar gera idėja būtų spalvotas ir žaismingas logotipas laidojimo namams, pilkšvas ir niūrus logotipas vaikų darželiui arba senoviška emblema novatoriškai įmonei.
  2.  Geras logotipas turėtų būti lengvai įskaitomas, ir tai ypač aktuolu logotipams kur atvaizdas yra pagrindinis elementas. Niekas nenori vargintis šifruojant ką reiškia jūsų logotipas, todėl jis turi būti kiek įmanoma paprastesnis.
  3. Geras logotipas išsiskirs iš industrijoje esamų. Galima sakyti, kad ‘išsiskiriantis’ ir ‘lengvai įsimenamas’ šiuo atvėju yra sinonimai. Su išskirtiniu logotipų industrijoje atrodysite vieninteliai ir nepakeičiami.
  4. Geras logotipas atrodys gerai tiek mažu tiek dideliu masteliu. Įsivaizduokite kaip logotipas atrodys ne tik ant skirtingais dydžiais ant įvairiausių dokumentų, greitai lekenčio įmonės automobilio ar reklamų.

Meniu